luni, 20 mai 2013

If you give a little love

You can get a little love of your own.  Si fac o mica paranteza, ca imi vine sa plang cand vad cat de rar scriu. Si cu filmele sunt in urma, iar ideile se aduna si incerc sa le notez, dar o mare parte se pierd pe drum... In fine. Revenind...

Cam asa spune melodia de pe fundalul acestui videoclip de care pot spune ca nu ma mai satur :) Click aici, vizionati si apoi veti intelege ce spun. De ceva vreme dau incontinuu replay si vreau sa-l vad din nou si din nou. 

Si totul incepe de la acest beietel... Care face ceva aparent banal. Ajuta un altul sa se ridice de pe jos, iar apoi ii da unei fetite niste vopsea pentru a-si termina pistura.

Cu cat oferi mai mult, cu atat primesti mai mult.

Nu am crezut la început. M-am înselat. Foarte multe din lucrurile pe care le-am primit, nu le-am constientizat.
Am primit mai mult decât mă asteptam şi primesc în continuare. Primesc afecţiune, prietenie, sprijin, suport moral si multe altele. Primesc ceea ce imi doream si mai mult decat doream să primesc.
Tumblr_m63j1of61l1r6mivco1_500_large


Oferă sfaturi gratuite, ascultă oamenii mai mult decât le vorbeşti, ajută-i când au nevoie, chiar dacă nu te pot răsplăti atunci, ei iti vor întoarce la un moment dat inzecit.
Nu toti trebuie să iti ofere ceva înapoi. Nu este o regulă de reciprocitate. Ce ti se intoarce este cu mult mai puternic decat ceea ce ai oferit.
Învată să oferi mai mult decat primesti. Te vei simti la un moment dat complesit. Rezista! Va merita cu adevărat.

Un comentariu:

  1. Super videoclip ! L-am vazut si eu mai demult pe facebook si ma bucur foarte mult ca l-am putut revedea, pentru ca atunci nu am avut rabdarea sa-l vizionez pe tot. Dar fiind la recomandarea ta, am vrut sa-l vad dea-ntregul.

    Genial !

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ! Scrie ce simti !